Destek Hizmetleri

Destek Hizmetleri

Bor Data Support, profesyonel teknik destek hizmetleri, çok kullanıcılı bilgisayar ortamları ve üst düzey donanımlar kullanan firmalara destek vermek amacıyla hazırlanmıştır. Firmalara sunulan anlaşmada hedef, firmanızda oluşabilecek teknik problemlere en hızlı şekilde müdahale etmek, ileri düzey teknik bilgi gerektiren konularda profesyonel teknik kadrolarımızın bilgi ve tecrübelerinden firmanızın etkin bir şekilde faydalanmasını sağlamaktır. Verilecek teknik hizmetin bir anlaşmayla sunulma amacı, firmanızın talep edeceği servislerde öncelikli destek alması ve anlaşma kapsamı dışında kalan farklı destek taleplerinde firmanıza yansıyacak maliyetlerin düşürülmesidir.
 

Hizmet Seçenekleri

 

1. Uzaktan Destek Hizmeti

Sunucu veya ağ (network) sistemlerinde oluşan problemler ya da bu sistemler için alınmak istenen teknik destek, internet üzerinden, uzaktan erişim (remote access) ya da telefon yoluyla sağlanır. 

2. Yerinde Destek Hizmeti

Müşterilerin sorunlarına, sözleşme koşulları çerçevesinde yerinde destek verilir. Sorun giderilerek talep yerine getirilmiş olur. 

3. Periyodik Bakım Hizmeti

Periyodik bakım hizmetini alan müşterilere, sözleşme kapsamındaki ürünler için sözleşmede belirten aralıklarda bakım hizmeti verilir. Periyodik bakım sırasında cihazların kontrolleri yapılır, varsa arızalar giderilerek fiziksel bağlantıları kontrol edilir. Bu sayede arızaya sebep olabilecek durumların önüne geçilmiş ve performansın korunarak iş devamlılığı sağlanmış olur.

4. Yedek Cihaz Bulundurma Hizmeti

Yedek cihaz bulundurma hizmetini alan müşterilerde, arıza meydana gelmesi durumunda müşterinin mevcut işini aksatmadan yedek cihaz ile değişim yapılır. Bu hizmet kapsamında temin edilen cihazın, yerinde kurulumu yapılarak devreye alınır. 

5. Dışkaynak (Bor Data OutSource) Bulundurma Hizmeti

Destek uzmanı bulundurma hizmetini alan müşterilere, firmamız tarafından destek uzmanları tayin edilir. Bu uzmanlar sürekli müşterilerimizin yanında olup sorunlara ilk müdahalede bulunur. Oluşan problemlerin çözümü mümkün ise sorun giderilir, değilse firmamızla gerekli koordinasyonu sağlanarak çözülme ulaşılır.

 

Destek Türleri

  • 5 x 9 destek

  • 7 x 24 destek

 

Müdahale ve Çözüm Süreleri 

  • 2 saatte müdahale / 4 saatte çözüm

  • 4 saatte müdahale / 8 saatte çözüm

  • 1 iş gününde müdahale / 48 saatte çözüm

 

Destek kapsamı, ihtiyaca göre donanım ve/veya yazılım desteği olabileceği gibi, parça hariç veya parça dâhil şeklinde de olabilir. Sözleşmeli müşterilerimize verilen servislerle ilgili olarak düzenli raporlar alınarak verilen hizmet ve kalitesi sürekli takip edilir. Bu raporlar müşterilerimizle de düzenli olarak paylaşılır.